7 грешки при организиране на тиймбилдинг

Home Not Found

7 грешки при организиране на тиймбилдинг

7 грешки при организиране на тиймбилдинг

7 грешки при организиране на тиймбилдинг

Дойдат ли мартениците по стар мениджърски обичай започва голямото мислене и планиране на тиймбилдинг събитие. Искате ли този път да постигнете:

 

  • Удовлетвореност на разнородна група от служители с различни интереси
  • Дългосрочни ползи за екипа
  • Сплотяване и повишаване на ангажираността с фирмените цели
  • Изненадате колегите си с вълнуващо преживяване

За да ви помогнем сме събрали и обобщили 7 от най-често срещаните препъни камъчета. Опитът ни показва, че с тях всяка година се сблъскават фирмите и за това ще ги изброим и изведем стратегия за справяне.

Грешка № 1: Всички по парашутите! Подбиране на тема или активност, която е атрактивна само за част от екипа. Типичен пример е избирането на екстремна програма. Тук една част от служителите отказват да участват. Някои чисто физически не желаят да се включат, други просто не искат да излязат от зоната си на комфорт и се чувстват демотивирани или изложили се.

Решение: За да изберете такъв вариант за тиймбилдинг трябва да сте сигурни, че всички в екипа ви са in. Екстремният елемент е супер само като част от събитието с незадължителен характер. Препоръчваме го като малко предизвикателство, което провокира участниците, но не и като основен фокус на програмата.

Грешка № 2: Не залагайте на една карта! Подбиране на активност, която да е еднопластова. Какво имаме предвид? Това е активност, която залага само на една силна личностна черта. Или само физическа, или само логическо мислене, или само креативност, или само обща култура. По този начин успяват да се забавляват или изпъкнат част от служителите, а останалите се чувстват безполезни и бързо губят интерес.

Решение: избор на комплексна програма, в която всеки да намери своето място. Комбинация от физическо предизвикателство, мисловна дейност, креативен елемент, приключение и излизане от зоната на комфорт, за да бъде подходящо и удовлетворяващо за вашия разнороден екип.

Грешка № 3: Избор „на сигурно“ – стандартна и позната тиймбилдинг игра, която преди 15 години е била хит, но вече е до болка безинтересна. Най-вероятно всички участници са я правили по няколко пъти и това няма да повиши мотивацията им и да донесе реални ползи от събитието.

Решение: Натиснете им бутона за приключения с нещо по-свежо. Изберете иновативна, зареждаща и изненадваща програма. Тиймбилдинг симулациите например са тотален хит в момента.

Грешка № 4: Стискаме палци за слънце! Когато организираме тиймбилдинг на открито винаги си представяме слънчево време, зелени поляни и усмихнати колеги. Освен ако не сме Емо Чолаков, реалността понякога е различна.

Решение: Избираме локация, която има и вариант Б за лошо време. Хотел, хижа или зала са най-честите варианти, които ни спасяват при лошо време.

Грешка № 5: Без ядене на рилски жаби! Административната част, която се подценява. Много е важно да имаме разрешително за провеждане на мероприятие на открито, за да бъдем изрядни документално. Често избраните места имат условия и тежки процедури, за да одобрят провеждане на събитие. Например вие си представяте барбекю на поляна, но всъщност паленето на огън е забранено на много места.

Решение: Свържете се със съответните институции, изискайте всички възможни документи и прочетете техните условия и забрани. Рискувате глоба и неприятности в противен случай.

Грешка № 6: С костюм на плажа! Погрижете се служителите да се впуснат в програмата максимално удобно и спокойно. Няма нужда да им разкривате напълно в какво ще участват, може само да ги насочите какво да облекат, за да не се почувстват неловко. Високи токчета по поляните не е най-стимулиращото преживяване.

Решение: Един тийзър върши перфектна работа в това отношение. Когато изготвяме тийзър винаги го персонализираме спрямо конкретните условия. Шаблоните не са опция.

Грешка № 7: „Гладна мечка хоро не играе“. Много истина има в тази стара поговорка. Участниците трябва да се чувстват физически и функционално добре, за да се впуснат с ентусиазъм и енергия в програмата.

Решение: Осигурете на колегите си вода и напитки и малки хапки. След и по време на интензивни активности е хубаво да има с какво хората да се подкрепят. В противен случай рискувате да се върнете към Грешка № 5.

 

Дори да сте наясно с всички или повечето тънкости е жизненоважно да имате план за действие със срок и разпределяне на задачи. Така ще бъдете сигурни, че организацията е под контрол.

Или пък може да намалите стреса, защото имате и други неотложни задачи, като делегирате отговорността по събитието на външен изпълнител. Ето няколко критерии, с които ще изберете перфектния партньор:

  • Да е специализирана в организацията на тиймбилдинг събития, а не общо в събития от всякакъв характер
  • Да има опит с корпоративни клиенти
  • Да избягва тежки обучения, от които хората се изморяват, а вие искате да ги стимулирате
  • Да предлага комбинирани програми от няколко теми, които да адаптира към вашия екип
  • Да съдейства при преговори с подизпълнители и използва своя опит в тази насока
  • Да ви зарежда с ентусиазъм още на първоначалния етап в организацията и дава решения, които улесняват работата ви
  • Предлага модерни, иновативни и УОУ теми за тиймбилдинг програми

 

Времето напредва и активният тиймбилдинг сезон наближава. Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

5 трика при подготовка на тиймбилдинг на открито

Когато организираме тиймбилдинг на открито винаги си представяме слънчево време, зелени поляни и усмихнати колеги 🙂 Все още не можем да влияем на атмосфертните условия, но за всичко останало имаме дългогодишен опит и хитрини как да улесним процеса и да сме подготвени за всичко.

  1. Избираме локация, която има и вариант Б за лошо време. Хотел, хижа или зала са най-честите варианти, които ни спасяват при лошо време.
  2. Зареждаме се с ентусиазъм! Ентусиазъм в комбинация с дъждобрани, шапки и слънцезащитни кремове 😉
  3. Избираме тема, която да е в унисон с фирмената идея и да донесе страхотно настроение. Най-желани варианти за на открито са: Лов на загадки, Треска за предизвикателства, Шпионски игри, Да спечелиш за 60 сек., Олимпийски игри и Холивуд.
  4. Искаме разрешително за провеждане на мероприятие на открито, което е много важно, за да бъдем изрядни документално.
  5. Вода, напитки и малки хапки – след и по време на интензивни активности е хубаво да има с какво хората да се подкрепят. В някои случаи организираме барбекюта и кулинарни състезания като тиймбилдинг програма „Пържолиада“, които носят много положителни емоции на участниците.

Организирайте мотивиращо тиймбилдинг преживяване с агенция за събития EnterEvent! Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

Малките поводи за сплотяване на екипа – мартеници

Ние от агениция EnterEvent, знаем колко е важно създаването на положителни асоциации към работната среда. Всеки месец може да бъде открит повод за кратко, интересно занимание, което презарежда колегите. Полезно, приятно, усмихващо! Организирайте атрактивно екипно изживяване с колегите си.

Новото ни предложение (за предстоящия месец) е Уоркшоп за мартеници в офиса.

Мартеницата е символ на сила, здраве, мир и плодородие, тя е предвестник на пролетта.

Изработването на мартеницата вплита в нишките си легенда и традиция, а носенето на мартеници е един от автентичните и уникални български обичаи.

Малки трикове за по-голяма ангажираност и участие:

 

  • Направете кратко представяне на легендите, историята, символиката и мястото на мартеницата в нашата традиция (особено за мултинационални екипи).
  • Раздайте им комплекти с разнообразни материали за изработване на мартеници с много въображение.
  • Или уловка! Направете малка игра/викторина, за да си спечелят материалите.
  • Организирайте мини изложба на творенията.
  • Осигурете им смешни награди или грамоти.

Идея! Уоркшопът може да се превърне в забавно фирмено-семейно събитие, ако се включат и децата на служителите.

Организирайте мотивиращо тиймбилдинг преживяване с агенция за събития EnterEvent! Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

Правила за обличане – за бизнес и за парти

„Дрехата – най-простото средство за разкритие на личността“ – София Лорен

Дрехите са важна част от нашия образ в обществото. Те може да са в наша полза или вреда, особено ако става въпрос за работа или бизнес.

Ето няколко прости правила за обличане, които е добре всеки да знае.

Дълбочината на деколтето на работната риза или блуза не трябва да е повече от 10 см. от ключицата

На ризата или блузата може да разкопчаете максимум две от горните копчета

Комбинирайте колие (гердан) с пръстен или обици с гривна, но никога и трите

Краят на вратовръзката трябва да достига линията на колана на панталоните – нито по-късо, нито по-дълго

Ако носите официална рокля, изберете дълбоко деколте или мини дължина, но никога и двете, защото ще изглеждате вулгарно

Ако пъхнете ризата в панталона, не забравяйте и за колана

Между дънките и късата жилетка (блуза) не трябва да се вижда голо тяло. Ако е необходимо, сложете нещо отдолу

Цветът на колана трябва да е комбиниран с цвета на обувките

Всякакви видими етикети върху дрехите трябва да бъдат премахнати

Чорапите трябва да са достатъчно дълги, за да не се виждат голите крака от панталоните, когато седите

Работната блуза без ръкави трябва да покрива раменете

 

Организирайте мотивиращо тиймбилдинг преживяване с агенция за събития EnterEvent! Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

4 тиймбилдинг игри подходящи за обедната почивка

Не е нужно да чакате голямото годишно/периодично събитие, за да се възползвате от ползите на тиймбилдинга . Различни тиймбилдинг активности могат да бъдат направени по време на обедната почивка с цел опознаване на служителите, подобряване на комуникацията и енергизиране. Освен всичко това са и много забавни 🙂

  1. Кула от спагети. За тази игра са ви нужни няколко пакета спагети и няколко пакети меки бонбони. За основната конструкция на кулата се използват спагетите, а бонбоните за свръзка. Формирайте отбори от 7-8 души. Оставете ги да планират строежа, чертаят и обсъждат. Това е чудесна активност за опознаване и подобряване на комуникацията.

Кула от спагети

  1. Намери думата. Участниците се разделят по отбори и търсят предварително скрити листа с по една буква от дума, която трябва да сглобят (те трябва предварително да знаят коя е думата). Като намерят буква я снимат, като съберат всички букви от думата, правят колаж и го постват във фейсбук. Първите, които съберат 10 лайка, печалят.
  2. Кулинарана изложба. Осигурете няколко готови за консумация продукти ( например: салата, маслини, хляб…). Разделете колегите си на няколко отбора и им задайте определено време (20-30 мин.), за да направят своето най-добро кулинарно произведение с наличните продукти. Всеки отбор трябва да има еднакво количество продукти. Когато ястията са готови трябва да бъдат презентирани като се изтъкне основната идея, майсторство, креативност и др. Bon appétit!
  3. Мини рекорди. Разбийте рекордите в обедната почивка с колегите. Прочетете категориите на участниците и запишете кой в коя иска да участва. Може да осигурите табло, на което да се записват резултатите:

-най-бързо изяждане на парче торта без ръце

-най-много спукани балони гръб в гръб за 30 сек. (игра по двойки)

-най-бързо изяждане с китайски клечки на купичка с желирани бонбони

-най-много поставени и задържани лъжици по лицето

Забавлението и смехът са гарантирани, а колегите ще чакат с нетърпение обедната почивка, която да прекарате заедно 🙂

Мини рекорди в офиса

Тиймбилдинг в офиса

 

Организирайте мотивиращо тиймбилдинг преживяване с агенция за събития EnterEvent! Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

Тиймбилдинг – „Бързи и яростни“

На 8.01.2018г. проведохме спиращо дъха тиймбилдинг събитие на 18 от най-известните български журналисти, отразяващи автомобилния свят.

Стартирахме ( и то в буквалния смисъл) от офиса на Порше Изток като участниците имаха възможността и удоволствието да „пробват“ новите модели на Volkswagen – Polo, T-Roc, Arteon и Tiguan в тест драйв до основната локация.

А основната локация беше специално подготвен за заснемане на филми кино център, където проведохме тиймбилдинг програмата „Холивуд“.

Учасниците бяха разделени на два отбора, които заснеха свои интерпретации на филмите „Бързи и яростни“ и „Бензин“.

Страхотното настроение и заряд се пренесе и във вечерната програма, където прожектирахме видеата. За финал екипът на агенция EnterEvent раздаде поименни Оскари на всички.

Организирайте мотивиращо тиймбилдинг преживяване с агенция за събития EnterEvent! Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

Christmas party – Software Group

На 15.12.2017 за втора поредна годинахме имахме удоволствието да организираме коледното фирмено парти на Software Group. Летвата беше поставена високо – да изненадаме отново служителите и надминем парти резултатите от миналата година 😉

Място на събитието беше клуб Ялта, който декорирахме специално спрямо избраната тема – Disco party. Гостите имаха възможност да се преобразят в стилът на 80-те и 90-те години с разнообразни аксесоари и голямата атракция на вечерта UV face paint. Всички желаещи получиха светеща рисунка на лицето или ръцете, направена със специални бои от декоратор. Други акценти на вечерта бяха белият пухкав сняг, който „валеше” от време на време и любопитният „Кът на сетивата”. Какво представляваше той ще запазим като наша малка тайна.

Програмата и двамата водещи наелектризираха гостите с много музикални игри и смешни изненади. Всички желаещи се преобразиха в любимите си звезди от известни диско групи и участваха в забавни предизвикателства. За енергизиране и атракция бяхме избрали танцуващи хостеси, които се включиха в щурите танци.

Трудно е да опишем емоцията с думи, за това бихме казали само – грандиозен купон!

Организирайте мотивиращо тиймбилдинг преживяване с агенция за събития EnterEvent! Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

Как да организираме незабравимо фирмено коледно парти?

Коледното парти с колегите е най-очакваното събитие в края на годината и всеки от тях иска да се почувства специален!
Зарадвайте своите служители и им благодарите за старанието и постигнатите през годината резултати като организирате наистина незабравимо събитие!
Успехът на коледното парти се крие в подходящия избор и персонализация на основните парти елементи.

Фирмено парти с колегите

Основни парти елементи:
Покана – Поканата е първата информация, която гостите получават за партито, за това използвайте креативен и нешаблонен дизайн, който да ги впечатли.  Агенция за събития EnterEvent предоставя на клиентите си дизайнерска покана спрямо темата със специален текст, който отговаря на стила на фирмата.
Тема – съветваме ви да пробвате нещо ново и актуално за конкретната година. Тази Коледа топ избрани теми са „Диско парти”, „Вечер на Оскарите”, „Великият Гетсби”.
Заведение – изберете го спрямо поставената тема. Така наприер, ако темата на коледното ви парти е „Wild Wild West”, е хубаво да подберете заведение тип пъб.
Кетъринг – хубавата храна и напитки са много важни за гостите. Ето защо винаги разчитайте на проверен доставчик.
Wow акценти – това е, което ще накара гостите ви да останат зашеметени и приятно изненадани и дълго да говорят за коледното парти. Може да наелектризирате атмосферата със светещи коктейли, UV face paint, декорации от сух лед, flair барман, ефект

на декорация и др.

Коледно фирмено парти

Организирайте мотивиращо тиймбилдинг преживяване с агенция за събития EnterEvent! Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

Тиймбилдинг Matrix global

На 10.11.2017 г. екипът на агенция EnterEvent проведе тиймбилдинг програма Hollywood за фирма Matrix global.

Ако с една дума можем да опишем събитието, то тя е зрелищно! Групата от 80 души сужители беше разделена на 8 отбора, които заснеха свои интерпретации на известни филми. Този път жребият отреди филмите: The Good, the Bad and the Ugly, Breaking Bad, Game of Thrones, Pirates of the Caribbean, Rocky и Gladiator.

За да се почувстват учасниците като холивудски актьори програмата се проведе във филмово студио с интересни тематични декори.

Вечерта завърши с прожектиране на филмите, а за страхотна атмосфера и настроение участниците имаха на разположение машина за пуканки.

Организирайте мотивиращо тиймбилдинг преживяване с агенция за събития EnterEvent! Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

Тиймбилдинг Dineras LTD

На 13.10.2017 се проведе тиймбилдинг програмата „Тайната машина на Джон Атанасов“ Dineras LTD в Царско село.

Участниците бяха предизвикани да тръгнат по следите на Джон Атанасов при посещението му в България, да открият и пресъздадат липсващата част от  легендарната му машина.

Очакваха ги много логически пъзели, приключенията, предизвикателствата за доверие и специалната активност за комуникация.

Организирайте мотивиращо тиймбилдинг преживяване с агенция за събития EnterEvent! Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

1 2 3 4 5 6 7 8