fbpx

back to work

Home Not Found

back to work

back to work

Как да планираме завръщането на колегите в офиса?

Завръщането към редовна работа е неизбежно за много служители, тъй като съществуващите ограничения започват да се преразглеждат и поетапно отпадат. Пред мениджърите стои предизвикателството как най-мъдро да върнат хората в офиса, така че да се поддържа безопасността и да се използват ефективно всички ресурси.

По-долу са изброени 7 основни съображения, които гарантират успешен преход към работа.

  1. Управление на броя на служителите

Големият обем служители, които се връщат на споделено работно място, представлява риск за разпространението и заразяването с вируси. Управлението на броя на работниците ще бъде изключително важно за защитата на здравето на работното място. Колкото по-голям е броят, толкова по-голям е рискът. Планирайте поетапно повторно въвеждане в офиса. Създайте такъв процес, че въртяща се група служители да работи от офиса на всеки няколко дни. Въздържайте се от изкушението да отворите вратите за всички в един и същи ден.

  1. Поддържайте дистанционна работа

Въпреки наличието на редовни работни места, е благоприятно фирмите да продължат с формата на дистанционна работа в продължение на няколко месеца. Причините са от финансово и практическо естество. Запазването на home office варианта увеличава значението на ефективната комуникационна платформа за свързване със служители, работещи от дома.

  1. Следете санитарно-здравните наредби

Много динамично се променят санитарно-здравните наредби и за това е нужно постоянно да актуализирате информацията  си. Фирмите ще трябва да бъдат активни в преконфигурирането на офис пространствата си. Спазвайте мерките за дистанция и дезинфекция на работното място.

  1. Възстановете спокойствието на работното място

Човешкият компонент на връщането към служебния живот изисква много усилия. За слижителите, които са били далеч от работните си места в продължение на седмици или месеци, връщането ще бъде неспокойно.

Успешният бизнес процъфтява с мотивирана работна сила, така че е важно лидерите да инвестират усилия за възстановяване на спокойствието на работното място. Признайте всички притеснения и желания на колегите и третирайте с чувствителност съобщенията относно новата работна среда.

Има много начини, по които фирмите могат да подобрят спокойствието на работното място, включително насърчаване на постиженията, насърчаване на многофункционалното сътрудничество и рисуване на положителна визия за бъдещето. Когато времето е подходящо и регулациите позволяват, помислете за забавно събитие за сплотяване на екип, за да вдигнете духа и  намалите стреса. За консултация и организация може да ни потърсите на на 0877 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

  1. Преглед на инфраструктурните нужди

За повечето бизнеси естеството им на работа ще отнеме много месеци, за да се върне към това, което беше преди изолацията. Това означава, че има вероятност да има недостатъци в инфраструктурата и подкрепата, от която служителите се нуждаят, за да изпълняват работата си.

Ефективните онлайн платформи, позволяващи комуникация, свързаност и сътрудничество между служителите, са от съществено значение за поддържане на успеха в бизнеса. Всеки отдел трябва да преразгледа своите дейности и да идентифицира всички области на недостатък – особено в технологичната и комуникационната инфраструктура. Изследванията, оценката и прилагането трябва да бъдат проследявани бързо, за да се избегне загуба на производителност.

  1. Поддържайте редовна комуникация

Ситуацията COVID-19 принуди организациите да засилят комуникациите си. Много от тях са общували с персонала си повече през последните няколко месеца, отколкото традиционно при нормални условия. Връщането на обичайните работни места не е моментът да се отпуснете. Напредъкът, постигнат по бизнес инициативи по време на отдалечена работа, трябва да продължи безпроблемно, когато сте отново в офиса. Лесно е промяната в средата да доведе до нарушаване на фокуса, но поддържането на отворени линии за комуникация помага да се преодолее това.

Поддържането на редовна честота на комуникациите също осигурява успокоение на служителите, които естествено ще имат въпроси за бъдещето на бизнеса и техните роли. Трябва да се въведат двупосочни комуникационни канали, като анкети на служителите, за да се обхванат настроенията на работното място около това как се чувстват служителите и от какво имат нужда.

  1. Използвайте натрупания опит

Промените в работата, наложени от COVID-19, донесоха някои ползи за бизнеса. Много от тях откриха по-силно сътрудничество между отделни екипи, по-продуктивни работни процедури и засилване на положителните здравни практики. Интелигентните бизнеси сега ще се стремят да вградят наученото в начина, по който правят бизнес в бъдеще.

 

5 неща, които мениджърите никога не правят на онлайн среща

5-things-leaders-never-do-in-online-conference

5 неща, които мениджърите никога не правят на онлайн среща

Пандемията на коронавирус принуждава много специалисти да работят от дома и да използват онлайн технологии за видео срещи. Ежедневните активни потребители на такива технологии нарастват с милиони за последните 3 месеца. Те са чудесен начин да поддържате комуникация, когато не можете да провеждате физическа среща, но има някои проблеми, които трябва да вземете предвид при използването. Ето пет неща, които мениджърите избягват да правят във видео срещи.

  1. Да бъдат с домашно облекло

Ако участвате във видео среща по професионални причини, носете това, което бихте облекли, ако сте във физически такава. След като има някакъв шанс да се изправите, независимо дали това е да вземете нещо в далечния край на бюрото си или да се разтегнете, не забравяйте да носите панталоните или обувките, които бихте носили по време на работа. Покажете на хората от видео срещата, че ги уважавате и сте отделили време, за да изглеждате приятно за тях.

  1. Твърде много говорят

Недейте да превземате времето с излишно говорене и разфокусиране от целите на срещата. Мениджърите говорят, когато имат какво да кажат и могат да предадат идеята си по сравнително сбит начин. Направете пауза за няколко секунди, за да уведомите участниците, че сте приключили с мисълта или слайда си. Лидерите са наясно с някои от ограниченията на дигиталните комуникации и така се подсигуряват, че другите са ги чули.

  1. Държат постоянно включен микрофон

Никой не трябва да ви чува как си прочиствате гърлото или как преглъщате глътки вода. Никой няма нужда да чуе лаенето на вашето куче. За разлика от физическите срещи, тук имате възможност да заглушите тези звуци. Мениджърите минимизират разсейването. Когато слушате как другите говорят, изключете микрофона си.

  1. Имат разсейващ фон зад себе си

Друго разсейване може да бъде това, което се вижда зад вас, когато сте във видео разговор. Водите ли срещата с провокативна картина зад гърба си? В кухнята ли сте заедно с други членове на семейството? Провеждайте срещи в тиха стая. Поставете зад себе си успокояващ фон.

  1. Покани ли са твърде много хора

Мениджърите ценят своето време и времето на другите. Те провеждат ​​целенасочени срещи като канят само онези лица, за които смятат, че ще добавят стойност към дискусията и ще могат да придвижат дневния ред напред. Тъй като за много хора може да е лесно да участват във видео среща, отколкото да присъстват на физическа такава, може да е изкушаващо да поканите много хора. Но твърде многото хора могат да направят дискусията неефективна.

Източник: forbes.com

7 тактики за повишаване на ангажираността и антистрес активности на колегите с нулев бюджет

7 taktiki za povishavane na angazhiranostta i antistres aktivnosti na kolegite s nulev byudzhet

7 тактики за повишаване на ангажираността и антистрес активности на колегите с нулев бюджет

Настоящата ситуация създаде уникално положение, при което много екипи работят от вкъщи. Компании и семейства се адаптират към тези обстоятелства, които имат както предимства, така и недостатъци.

Основните пречки, пред които са изправени служителите и мениджърите са затруднената комуникация, липсата на енегризиращи стимули и мотивация, намалената ангажираност на служителите към фирмените цели и политика. Задачата пред ЧР-мениджърите е бързо да успеят да приспособят своите умения към тези условия като помогнат за баланса между ефективността на работа и разведряването на колегите. Тук обаче често се явява и друг стресов елемент – липсата на бюджет.

Предлагаме няколко интересни възможности за ангажиране на служителите, които са напълно достъпни и безплатни.

 

  1. Споделяне на полезно съдържание – в момента има много безплатни курсове и креативни идеи за забавления
  2. Разделени заедно – правете неформални видео срещи един път седмично (много екипи ни споделиха, че първата им неформална среща е била при организирането на онлайн играта „Случаят Айнщайн” и са се почувствали свободни да си поговорят приятелски, което ги е заредили с приятни емоции)
  3. Създайте си обща фирмена кауза, с която да помогнете на някого (дари стар лаптоп, занеси храна на възрастни хора и още много други). Когато се фокусираме върху това с какво можем да сме полезни, насочваме съзнанието си към решенията, а не към проблема и получаваме чувство за удовлетвореност.
  4. Усмихни колега и предай усмивка нататък – стартирайте инициатива, при която един колега трябва да измисли и изненада с нещо друг така, че да го усмихне. Замисълът и резултатът отразете в кратко видео. Усмихнатият колега трябва да продължи инициативата нататък
  5. Инициатива „Забавно и полезно от вкъщи” – създайте общо онлайн пространство (група), в което може да споделяте как се справяте с работа, деца, пазаруване, спортуване, готини бързи рецепти и т.н.
  6. Видео изненади за рожденици – заснемете видео послания и сглобете клипче, а за по-големите ентусиасти и онлайн парти изненада
  7. Покажете лидерство – останете спокойни, фокусирайте се върху намирането на решения, креативния подход, помогнете на другите, обменяйте добри практики с останалите ЧР-и.

Можем заедно да се справим!

Нашата лична инициатива е, че подаряваме една онлайн игра „Случаят Айнщайн” на един екип до 6 души от фирма. Можете да се възползвате от подаръка като ни потърсите на на 0877 790 157 или изпратите е-mail до: office@enterevent.bg

Карантина по ЕнтерЕвентски

teambuilding at home

Карантина по ЕнтерЕвентски

Мисията възможна за тиймбилдинг от вкъщи

Стартирахме с организирането на тиймбилдинг събития преди 8 години с голям ентусиазъм, желание и силно мотивирани да предлагаме свежи и качествени услуги. За целия този период екипът ни се е запазил почти в същия състав, като постепенно се увеличава с нови колеги. Претърпяхме много трансформации в личен и професионален план, плачехме и се смеехме заедно, създадохме милиони общи спомени, които да ни „топлят” на старини, минавахме през всякакви нетипични предизвикателства, карахме се и се прегръщахме.

 

Едно обаче е сигурно – винаги продължавахме нагоре, да се развиваме, променяме и най-якото:  да диктуваме тенденции, разчупваме стереотипи и изненадваме с немислими продукти. Така създадохме тиймбилдинг програмата „Шпионски игри – Отвличането”, която буквално разтърси света на традиционните фирмени събития (което ни подсеща, че все още не сме върнали няколко отвлечени мениджъри). Но тази иновативна програма, с която зарадвахме, забавлявахме и взривихме от емоции толкова хора, днес седи прилежно прибрана в шкафа.

 

Хубавото е, че този ентъривенски шкаф е доста голям и успяхме много бързо да се мобилизираме, да приемем предизвикателството и да създадем завършен продукт, който отговаря на фирмените нужди по време на карантина.

 

Това, което направихме е понятието „стандартни събития” да го обърнем в „нестандартни събития” и стартирахме нова и набираща популярност услуга, която се радва на голям успех.

Организиране на онлайн дистанционни игри за „хоум офис” екипи! Тиймбилдингът, за кратко, просто се пренася на безопасно място пред компютрите, но забавлението и сплотяващият ефект остават непроменени.

 

Обратната връзка за играта и инициативата ни прави повече от щастливи!

 

За последната седмица играхме виртуално с екипи от IT, мобилни оператори, учители, човешки ресурси, финансисти, връзки с клиенти, куриерски услуги, спедиция и още много други.

Участниците споделяха, че се чувстват отново заедно, разведрени, изключили от проблемите, развеселени.

 

Ние сме благодарни – сега ви почувствахме още по-заедно, отколкото като играехме на живо!

Докато виртуално разследвахме какво се е случило с Айнщайн, ни посрещнахте във вашия домашен офис и станахме част от него през:

 

  • официалните ви пижамиteambuilding at home

 

  • напитки според характера

 

  • домашни любимци, които се запознават онлайн с останалите домашни любимци и колегите

 

  • деца, които помагат в разследването или отвличат по някой от разследващите

 

  • половинки, които разкрасяваха версиите

 

…и какво ли още не!

 

Тъй като искаме тези игри да достигнат и забавляват повече хора, подаряваме една онлайн игра „Случаят с Айнщайн“ на по един екип (до 6 души) от фирма.

 

Как се организира?

 

Това са игри, които се провеждат дистанционно и са специално създадени за провеждане от вкъщи. Всеки участник се включва онлайн от вкъщи в отборно преживяване. Игрите се осъществяват чрез видео връзка и се водят дистанционно от модератор. Продължителността на преживяването е между 50 и 90 мин. Повече игри са с добавена реалност за УОУ ефект.

 

Към момента сме разработили и предлагаме три страхотни теми:

– Онлайн секретна мисия от дома – “Операция Mindfall”

Вие сте мастърмайндът  на операцията. Вербувани сте от секретна органиция да се справите с тайна мисия. Имате подкрепление – агент (фасилитатор на EnterEvent), който е в тила на врага – щаба на тайна престъпна организация. Той трябва с ваша помощ да проникне в техния сървър и да спре безкрупулната операция.

 

– СЛУЧАЯТ АЙНЩАЙН – “AR” приключение, в което целият екип има достъп до улики за мистериозната смърт на Айнщайн чрез видео връзка. Ефектът на добавената реалност и присъствието на професионален водещ ще накарат всички да усетят, че се намират в общо пространство и заедно изследват уликите.

 

– QUIZ TIME – Забавни въпроси, свързани с интересни факти по света и у нас, филмови викторини и задачи, музикални предизвикателства и още много енергизиращи активности, които заедно ще оформят незабравимо преживяване за всеки от екипа.

 

Сега е моментът да изненадате колегите грандиозно, да разчупите рутината и да ги разведрите!

Потърсете ни сега на 0877 790 157 или е-mail office@enterevent.bg!
Нашите агенти под карантина Ви очакват 😉

7 грешки при организиране на тиймбилдинг

7 грешки при организиране на тиймбилдинг

7 грешки при организиране на тиймбилдинг

Дойдат ли мартениците по стар мениджърски обичай започва голямото мислене и планиране на тиймбилдинг събитие. Искате ли този път да постигнете:

 

  • Удовлетвореност на разнородна група от служители с различни интереси
  • Дългосрочни ползи за екипа
  • Сплотяване и повишаване на ангажираността с фирмените цели
  • Изненадате колегите си с вълнуващо преживяване

За да ви помогнем сме събрали и обобщили 7 от най-често срещаните препъни камъчета. Опитът ни показва, че с тях всяка година се сблъскават фирмите и за това ще ги изброим и изведем стратегия за справяне.

Грешка № 1: Всички по парашутите! Подбиране на тема или активност, която е атрактивна само за част от екипа. Типичен пример е избирането на екстремна програма. Тук една част от служителите отказват да участват. Някои чисто физически не желаят да се включат, други просто не искат да излязат от зоната си на комфорт и се чувстват демотивирани или изложили се.

Решение: За да изберете такъв вариант за тиймбилдинг трябва да сте сигурни, че всички в екипа ви са in. Екстремният елемент е супер само като част от събитието с незадължителен характер. Препоръчваме го като малко предизвикателство, което провокира участниците, но не и като основен фокус на програмата.

Грешка № 2: Не залагайте на една карта! Подбиране на активност, която да е еднопластова. Какво имаме предвид? Това е активност, която залага само на една силна личностна черта. Или само физическа, или само логическо мислене, или само креативност, или само обща култура. По този начин успяват да се забавляват или изпъкнат част от служителите, а останалите се чувстват безполезни и бързо губят интерес.

Решение: избор на комплексна програма, в която всеки да намери своето място. Комбинация от физическо предизвикателство, мисловна дейност, креативен елемент, приключение и излизане от зоната на комфорт, за да бъде подходящо и удовлетворяващо за вашия разнороден екип.

Грешка № 3: Избор „на сигурно“ – стандартна и позната тиймбилдинг игра, която преди 15 години е била хит, но вече е до болка безинтересна. Най-вероятно всички участници са я правили по няколко пъти и това няма да повиши мотивацията им и да донесе реални ползи от събитието.

Решение: Натиснете им бутона за приключения с нещо по-свежо. Изберете иновативна, зареждаща и изненадваща програма. Тиймбилдинг симулациите например са тотален хит в момента.

Грешка № 4: Стискаме палци за слънце! Когато организираме тиймбилдинг на открито винаги си представяме слънчево време, зелени поляни и усмихнати колеги. Освен ако не сме Емо Чолаков, реалността понякога е различна.

Решение: Избираме локация, която има и вариант Б за лошо време. Хотел, хижа или зала са най-честите варианти, които ни спасяват при лошо време.

Грешка № 5: Без ядене на рилски жаби! Административната част, която се подценява. Много е важно да имаме разрешително за провеждане на мероприятие на открито, за да бъдем изрядни документално. Често избраните места имат условия и тежки процедури, за да одобрят провеждане на събитие. Например вие си представяте барбекю на поляна, но всъщност паленето на огън е забранено на много места.

Решение: Свържете се със съответните институции, изискайте всички възможни документи и прочетете техните условия и забрани. Рискувате глоба и неприятности в противен случай.

Грешка № 6: С костюм на плажа! Погрижете се служителите да се впуснат в програмата максимално удобно и спокойно. Няма нужда да им разкривате напълно в какво ще участват, може само да ги насочите какво да облекат, за да не се почувстват неловко. Високи токчета по поляните не е най-стимулиращото преживяване.

Решение: Един тийзър върши перфектна работа в това отношение. Когато изготвяме тийзър винаги го персонализираме спрямо конкретните условия. Шаблоните не са опция.

Грешка № 7: „Гладна мечка хоро не играе“. Много истина има в тази стара поговорка. Участниците трябва да се чувстват физически и функционално добре, за да се впуснат с ентусиазъм и енергия в програмата.

Решение: Осигурете на колегите си вода и напитки и малки хапки. След и по време на интензивни активности е хубаво да има с какво хората да се подкрепят. В противен случай рискувате да се върнете към Грешка № 5.

 

Дори да сте наясно с всички или повечето тънкости е жизненоважно да имате план за действие със срок и разпределяне на задачи. Така ще бъдете сигурни, че организацията е под контрол.

Или пък може да намалите стреса, защото имате и други неотложни задачи, като делегирате отговорността по събитието на външен изпълнител. Ето няколко критерии, с които ще изберете перфектния партньор:

  • Да е специализирана в организацията на тиймбилдинг събития, а не общо в събития от всякакъв характер
  • Да има опит с корпоративни клиенти
  • Да избягва тежки обучения, от които хората се изморяват, а вие искате да ги стимулирате
  • Да предлага комбинирани програми от няколко теми, които да адаптира към вашия екип
  • Да съдейства при преговори с подизпълнители и използва своя опит в тази насока
  • Да ви зарежда с ентусиазъм още на първоначалния етап в организацията и дава решения, които улесняват работата ви
  • Предлага модерни, иновативни и УОУ теми за тиймбилдинг програми

 

Времето напредва и активният тиймбилдинг сезон наближава. Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

5 трика при подготовка на тиймбилдинг на открито

Когато организираме тиймбилдинг на открито винаги си представяме слънчево време, зелени поляни и усмихнати колеги 🙂 Все още не можем да влияем на атмосфертните условия, но за всичко останало имаме дългогодишен опит и хитрини как да улесним процеса и да сме подготвени за всичко.

  1. Избираме локация, която има и вариант Б за лошо време. Хотел, хижа или зала са най-честите варианти, които ни спасяват при лошо време.
  2. Зареждаме се с ентусиазъм! Ентусиазъм в комбинация с дъждобрани, шапки и слънцезащитни кремове 😉
  3. Избираме тема, която да е в унисон с фирмената идея и да донесе страхотно настроение. Най-желани варианти за на открито са: Лов на загадки, Треска за предизвикателства, Шпионски игри, Да спечелиш за 60 сек., Олимпийски игри и Холивуд.
  4. Искаме разрешително за провеждане на мероприятие на открито, което е много важно, за да бъдем изрядни документално.
  5. Вода, напитки и малки хапки – след и по време на интензивни активности е хубаво да има с какво хората да се подкрепят. В някои случаи организираме барбекюта и кулинарни състезания като тиймбилдинг програма „Пържолиада“, които носят много положителни емоции на участниците.

Организирайте мотивиращо тиймбилдинг преживяване с агенция за събития EnterEvent! Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

Малките поводи за сплотяване на екипа – мартеници

Ние от агениция EnterEvent, знаем колко е важно създаването на положителни асоциации към работната среда. Всеки месец може да бъде открит повод за кратко, интересно занимание, което презарежда колегите. Полезно, приятно, усмихващо! Организирайте атрактивно екипно изживяване с колегите си.

Новото ни предложение (за предстоящия месец) е Уоркшоп за мартеници в офиса.

Мартеницата е символ на сила, здраве, мир и плодородие, тя е предвестник на пролетта.

Изработването на мартеницата вплита в нишките си легенда и традиция, а носенето на мартеници е един от автентичните и уникални български обичаи.

Малки трикове за по-голяма ангажираност и участие:

 

  • Направете кратко представяне на легендите, историята, символиката и мястото на мартеницата в нашата традиция (особено за мултинационални екипи).
  • Раздайте им комплекти с разнообразни материали за изработване на мартеници с много въображение.
  • Или уловка! Направете малка игра/викторина, за да си спечелят материалите.
  • Организирайте мини изложба на творенията.
  • Осигурете им смешни награди или грамоти.

Идея! Уоркшопът може да се превърне в забавно фирмено-семейно събитие, ако се включат и децата на служителите.

Организирайте мотивиращо тиймбилдинг преживяване с агенция за събития EnterEvent! Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

Правила за обличане – за бизнес и за парти

„Дрехата – най-простото средство за разкритие на личността“ – София Лорен

Дрехите са важна част от нашия образ в обществото. Те може да са в наша полза или вреда, особено ако става въпрос за работа или бизнес.

Ето няколко прости правила за обличане, които е добре всеки да знае.

Дълбочината на деколтето на работната риза или блуза не трябва да е повече от 10 см. от ключицата

На ризата или блузата може да разкопчаете максимум две от горните копчета

Комбинирайте колие (гердан) с пръстен или обици с гривна, но никога и трите

Краят на вратовръзката трябва да достига линията на колана на панталоните – нито по-късо, нито по-дълго

Ако носите официална рокля, изберете дълбоко деколте или мини дължина, но никога и двете, защото ще изглеждате вулгарно

Ако пъхнете ризата в панталона, не забравяйте и за колана

Между дънките и късата жилетка (блуза) не трябва да се вижда голо тяло. Ако е необходимо, сложете нещо отдолу

Цветът на колана трябва да е комбиниран с цвета на обувките

Всякакви видими етикети върху дрехите трябва да бъдат премахнати

Чорапите трябва да са достатъчно дълги, за да не се виждат голите крака от панталоните, когато седите

Работната блуза без ръкави трябва да покрива раменете

 

Организирайте мотивиращо тиймбилдинг преживяване с агенция за събития EnterEvent! Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

4 тиймбилдинг игри подходящи за обедната почивка

Не е нужно да чакате голямото годишно/периодично събитие, за да се възползвате от ползите на тиймбилдинга . Различни тиймбилдинг активности могат да бъдат направени по време на обедната почивка с цел опознаване на служителите, подобряване на комуникацията и енергизиране. Освен всичко това са и много забавни 🙂

  1. Кула от спагети. За тази игра са ви нужни няколко пакета спагети и няколко пакети меки бонбони. За основната конструкция на кулата се използват спагетите, а бонбоните за свръзка. Формирайте отбори от 7-8 души. Оставете ги да планират строежа, чертаят и обсъждат. Това е чудесна активност за опознаване и подобряване на комуникацията.

Кула от спагети

  1. Намери думата. Участниците се разделят по отбори и търсят предварително скрити листа с по една буква от дума, която трябва да сглобят (те трябва предварително да знаят коя е думата). Като намерят буква я снимат, като съберат всички букви от думата, правят колаж и го постват във фейсбук. Първите, които съберат 10 лайка, печалят.
  2. Кулинарана изложба. Осигурете няколко готови за консумация продукти ( например: салата, маслини, хляб…). Разделете колегите си на няколко отбора и им задайте определено време (20-30 мин.), за да направят своето най-добро кулинарно произведение с наличните продукти. Всеки отбор трябва да има еднакво количество продукти. Когато ястията са готови трябва да бъдат презентирани като се изтъкне основната идея, майсторство, креативност и др. Bon appétit!
  3. Мини рекорди. Разбийте рекордите в обедната почивка с колегите. Прочетете категориите на участниците и запишете кой в коя иска да участва. Може да осигурите табло, на което да се записват резултатите:

-най-бързо изяждане на парче торта без ръце

-най-много спукани балони гръб в гръб за 30 сек. (игра по двойки)

-най-бързо изяждане с китайски клечки на купичка с желирани бонбони

-най-много поставени и задържани лъжици по лицето

Забавлението и смехът са гарантирани, а колегите ще чакат с нетърпение обедната почивка, която да прекарате заедно 🙂

Мини рекорди в офиса

Тиймбилдинг в офиса

 

Организирайте мотивиращо тиймбилдинг преживяване с агенция за събития EnterEvent! Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

Тиймбилдинг – „Бързи и яростни“

На 8.01.2018г. проведохме спиращо дъха тиймбилдинг събитие на 18 от най-известните български журналисти, отразяващи автомобилния свят.

Стартирахме ( и то в буквалния смисъл) от офиса на Порше Изток като участниците имаха възможността и удоволствието да „пробват“ новите модели на Volkswagen – Polo, T-Roc, Arteon и Tiguan в тест драйв до основната локация.

А основната локация беше специално подготвен за заснемане на филми кино център, където проведохме тиймбилдинг програмата „Холивуд“.

Учасниците бяха разделени на два отбора, които заснеха свои интерпретации на филмите „Бързи и яростни“ и „Бензин“.

Страхотното настроение и заряд се пренесе и във вечерната програма, където прожектирахме видеата. За финал екипът на агенция EnterEvent раздаде поименни Оскари на всички.

Организирайте мотивиращо тиймбилдинг преживяване с агенция за събития EnterEvent! Обадете се сега за безплатна консултация и индивидуално предложение на 0878 790 157 или ни пишете на office@enterevent.bg

1 2 3 4 5 6 7 8 9