fbpx

Тиймбилдинг събитието на фирма “Дорма”

Home Not Found

Тиймбилдинг събитието на фирма “Дорма”

За тиймбилдинг събитието на фирма “Дорма” екипът ни трябваше да пътува чак до с. Главатарци (близо до Кърджали), където хотел Рока щеше да стане арена за съревнование между различните отбори, които щяха да се впуснат в нашата авторска тиймбилдинг програма „Треска за предизвикателства”.

Веднага щом „разчупващите леда” тиймбилдинг игри преминаха групирахме на случаен принцип участниците така, че да се формират състезаващите се отбори, които получиха списъците с предизвикателства.

Останахме приятно изненадани от хъса, с който екипът на фирма “Дорма” се впусна в тиймбилдинга. В и около басейна на хотела се завихриха истински творци, гмурци, екшън герои, спасители на плажа, живи лога и какви ли още не разнообразни и интересни персонажи.

В добавка към тиймбилдинг програмата „Треска за предизвикателства”, нашите участници се състезаваха и в допълнителния спортен модул, където физическите предизвикателства им носиха допълнителни точки към основния резултат.

Цялото събитие се водеше на микрофон, а за настроението под слънчевите лъчи на зеления комплекс се грижеше наш професионален диджей с арсенал от летни музикални хитове.

Равносметката показа, че нямаше хора, които да не са се забавлявали. Освен чистото веселие те споделиха и положителна и мотивираща обратна връзка едни за други по отделно и за екипната работа като цяло.

Тиймбилдингът на “Дорма” завърши с гръмване на шампанското от отбора – победител, преди участниците да се отдадат на заслужена почивка.

Тиймбилдинг на фирма “Динерас”

Пловдивската фирма “Динерас” избра услугите на агенция за събития EnterEvent за своя тиймбилдинг в гр. София през 2015 година. За нас беше удоволствие и предизвикателство да персонализираме нашата авторска програма „Треска за предизвикателства” и да я съчетаем с разходка до Витоша и посещение на Драгалевския манастир „Успение Богородично”.

Тиймбилдингът започна в комплекс Царско село, където нашите участници бяха отседнали. Ние бяхме подготвили, обвързана с локацията, индивидуална програма и след откриващите “разбиващи леда” активности отборите получиха инструкциите си и се пръснаха из комплекса в търсене и изпълняване на поставените задачи.

Всички тиймбилдинг екипи демонстрираха страхотно желание и голяма доза креативност при подхода си към предизвикателствата. Някои от участниците използваха случая да се снимат за спомен с футболистите на един от водещите софийски футболни отбори, избрал Царско село за провеждане на своята тренировка, и по този начин отметнаха още едно предизвикателство от списъка си!

След като определеният времеви лимит изтече, всички заедно се придвижихме до центъра на Драгалевци, където хапнахме традиционни български деликатеси, за да презаредим сили преди втората част от тиймбилдинга – игрите за бонус точки!

Продължихме с разходка до Витоша, където оставихме нашите участници да разгледат забележителностите на храма „Успение Богородично”, след като накратко ги запознахме с неговата забележителна история.

Междувременно бяхме подготвили всичко необходимо за бонус игрите на тиймбилдинга, които можеха да наклонят везните в полза на всеки от отборите. Участниците грабнаха възможността да донесат допълнителни точки на отбора си и се раздадоха докрай без усмивките да слизат от лицата им.

Всеобщото мнение след края на тиймбилдинг програмата беше, че всички са се забавлявали и въобще не са почувствали умора, а тъкмо обратното – усещат се заредени с енергия и разтоварени от ежедневните задачи.

Тиймбилдинг “Лов на загадки” на фирма “Бони Холдинг” АД

За тиймбилдинга на “Бони Холдинг” АД  нашите участници се спряха на тематичната тиймбилдинг програма „Лов на загадки”,  а локацията беше хижа Момина Скала.

Над Витоша се беше спуснала гъста мъгла по времето на нашето пристигане и във въздуха витаеше мистериозност – перфектно за тиймбилдинг активностите, които бяхме приготвили.

С помощта на опитни водачи (а именно нашият екип от професионални фасилитатори), всеки един от отборите се отправи смело по пътя на загадките и пунктовете с предизвикателства на програмата, които криеха следващата следа към съкровището.

Заедно пребродихме скрити пътеки и открити пътища, разгадахме тайни кодове и намерихме скитани предмети, но най-важното от всичко беше, че работихме като екип, воден от общото тиймбилдинг предизвикателство – да намерим съкровището и да се поздравим за победата!

Намирането всъщност се оказа лесната част – отварянето на сандъка беше по-трудна задача, но с общи усилия отборите стигнаха до своята награда усмихнати, доволни и най-вече – заедно.

Успешния край на тиймбилдинга беше полят подобаващо в ресторант в полите на Витоша, където нашият екип също присъстваше. За нас беше удоволствие да чуем позитивната обратна връзка и да се включим в дискусията по отношение на някои тиймбидинг загадки и игри.

Тиймбилдинг “Треска за предизвикателства” за фирма Reward Gateway

team-building-rg

Пловдивската фирма Reward Gateway се довери на EnterEvent за организирането на тиймбилдинг за своите служители на 12 март тази година. Компанията избра авторската ни тиймбилдинг програма „Треска за предизвикателства” със специално добавения модул „Формула 1”, който придаде на събитието допълнителен заряд.

Сред природата около Еко хотел “Здравец” нашите смели участници се включиха с хъс и желание за победа в предизвикателствата, които бяхме заложили в тиймбилдинг програмата и заедно пяха, смяха се, показаха артистичност и креативност и в крайна сметка успешно до следващия тиймбилдинг модул.

Във „Формула 1” на отборите бяха предоставени материали, от които да създадат собствени болиди тип „Флинтстоун”, като задачата беше превозните средства да са не само атрактивни, но и функционални, тъй като трябваше да поберат двама души. След като изработиха състезателните коли, участниците бяха отведени до специалната писта, където се състезаваха не само за допълнителни точки, но и за шампионската купа.

Снимките, които прожектирахме на вечерната част от програмата, както и на самото награждаване на победителите, показаха едно – тиймбилдинга на Reward Gateway донесе много усмивки и радост, но също така сплоти участвалия в него екип.

Тиймбилдингът на фирма Accedia

accedia-teambuilding-treasure-hunt

Често хората си мислят, че лошото време е враг на качествения тиймбилдинг на открито. Но в случая с тиймбилдинг събитието на фирма Accedia, падналата над Боровец гъста мъгла направи атмосферата на предвидения „Лов на съкровище” още по-мистериозна и като по поръчка помогна за това участниците наистина да се потопят в програмата.

От хотел „Феста” се транспортирахме до подбраната за стартова локация зелена поляна, където се запознахме с бъдещите отбори, които щяха да се състезават в лов на загадки. Първата загадка беше получена почти веднага и след като я разрешиха, отборите се отправиха и към специално селектираните за тиймбилдинга локации, разпръснати из Боровец.

Участниците преминаха през „отровни лиани”, изоставена къща, която криеше своите тайни, кладенец със скрито послание и още много други загадки и физически предизвикателства, за решаването на които трябваше да работят като истински отбор.

Едни смелчаци дори изкачиха най-стръмната писта на Боровец пеша – ето това се казва хъс!

Конкуренцията между отборите беше на максимално високи нива и финалът беше оспорван, но в крайна сметка екипът в розово стигна първи до съкровището, в което за радост имаше почерпка за всички.

Поуката, която всички успяха да си извадят е, че лошото време помага за добрия и забавен тиймбилдинг.

10 години Easy Credit в България

За конференцията по случай десетгодишнината си EasyCredit се довериха на екипа на EnterEvent за организацията на своето голямо събитие.

Разбира се, събитие от такъв мащаб изискваше и нещо грандиозно, което да изкара “уау” ефект извън границите на очакваното и ние имахме точно това предвид.

Краси Радков бе звездният гост на конференцията и се включи с целия си ентусиазъм и арсенал от шеги и скечове. Няколкото популярни свои образа, които пресъздаде, създадоха нужната забавна атмосфера и разчупиха обстановката така, че гостите да се отпуснат и да се насладят на конференцията още повече.

Това обаче беше само „ордьовърът”. За „основно ястие” бяхме подготвили предварително терена около мястото на събитието така, че да отговаря на предизвикателството, което щяхме да поставим пред всички гости.

А то не беше никак малко – пресъздаването на живо лого на EasyCredit, изписано с телата на всички присъстващи и заснето от птичи поглед с помощта на дронове и експертни оператори. Професионалните фасилитатори на EnterEvent, специалните тениски за събитието и не на последно място огромното желание, демонстрирано от участниците бяха сигурна формула за успех. Крайният резултат бе впечатляващ и остави траен спомен у всички, които се включиха.

Убедете се сами в зашеметяващият ефект – живото лого от конференцията по случай десетгодишнината на EasyCredit в Галерията на нашия сайт, зад който седят невероятната екипна работа и професионално провеждане на събитието.

Тиймбилдинг активности за търговската среща на “Поликомп”

team building hollywood

За голямата конференция на “Поликомп” EnterEvent осигури екип от професионални оператори и водещи, които отпътуваха за Черноморието, където беше планирано да се проведе събитието.

Основната идея на конференцията беше, в добавка към продуктовите презентации, да бъде предоставен креативен, забавен и нестандартен подход за представяне на продуктите – чрез рекламен клип с участието на служителите на компаниите участници.

На място бяха обсъдени още веднъж предварително подготвените за всеки отбор сценарии, като участниците в конференцията бяха поставени пред задачата да се превъплътят в телевизионни звезди, промотиращи продукта, който компанията им предлага.

Локацията също помогна в заснемането на рекламите и снимачната дейност на конференцията протече с много настроение, слънчеви лъчи и морски бриз.

Най-добрите клипове бяха отличени, а всички участвали в програмата бяха единодушни, че това е най-разтоварващата и забавна конференция, в който са се включвали.

Тиймбилдинг “Олимпийски огън” за фирма DM

През месец май 2015 година агенция за събития EnterEvent организира за фирма ДМ тиймбилдинг програмата Олимпийски огън.

Започнахме с лека спортна загрявка и усмивки преди да разделим екипът на DM на отбори и да преминем към същинската част на тиймбилдинга – забавните олимпийски дисциплини.

Голямото игрище, предвидено за събитието, беше разделено на 4 равни полета. В него участниците се съревноваваха в 4 различни забавни дисциплини – нестандартни вариации на познати спортове футбол, волейбол, мини голф и др. В две от тиймбилдинг дисциплините съревнованието беше толкова оспорвано, че се наложи да прибегнем до дузпи.

Освен за тиймбилдинг програмата, се погрижихме и за най-малките участници в събитието – децата на служителите на DM. Осигурихме професионални аниматори, които да превърнат събитието в спортен празник и за тях.

Гостите на тиймбилдинга на DM се почерпиха с осигурения кетъринг в кратката пауза, докато резултатите се обработваха. Разбира се, накрая победителите бяха наградени подобаващо – с купи и медали.

Комбиниран Тиймбилдинг за Агенция за Събиране на Вземанията

ASV-teambuildng-ostrov-rekordi

За тиймбилдингът на Агенцията за Събиране на Вземанията избрахме да комбинираме две тиймбилдинг програми с вечерно фирмено парти, запълвайки един цял ден със забавления и отборен дух.

В сутрешната част на програмата участниците се разделиха на отбори и бяха предизвикани да счупят най-неочакваните, забавни и нечувани тиймбилдинг рекорди на Гинес.

След кратка обедна почивка под яркото слънце в Банско нашите смели отбори поеха ролята на племена и започнаха задружно съревнование едни с други, но и едни за други, в игрите от тиймбилдинг програмата Островът. След като демонстрираха завидна ловкост, хитрост и бързи реакции в динамично променящи се условия, те се оттеглиха на заслужена почивка преди вечерното фирмено парти.

Самата вечерна програма протече на няколко блока, в които всички заедно бяхме кулинарни скулптори, фото модели, атрактивни танцьори, а освен това наддавахме и в специален търг.

Тиймбилдингът завърши в ранни зори с шумен купон с нашия диджей и много положителни спомени, които участниците отнесоха със себе си у дома.

1 2 3 4 5 6 7 8 9