
Ако кажем, че тиймбилдинг програмата, която организирахме за фирма Телелинк е „Влез в играта” това ще бъде много, много недостатъчно. Всъщност направихме една силно персонализирана програма, с много технически елементи, интелектуални загадки и физически активности.
Нека започнем отначало. Мястото е Панагюрище, участниците са мениджърският екип на Telelink, а програмата се води на английски език. Заложените цели са за подобряване на екипността и комуникацията, като идеята е да заложим на нестандартното при игрите и активностите. За това мисията на участниците беше да тръгнат по следите на липсващата част от машината ABC на Джон Атанасов.

Тиймбилдинг програма “Влез в играта”
Първата част бяха интелектуалните предизвикателства представени под формата на загадки. Отборите трябваше да минат през няколко интересни локации, като имаха и куфарчета, които съдържаха един ключ към загадката. Вълнуващи активности за екипност, опознаване на силните страни и нестандартно мислене.

Загадки Телелинк
Във втората част на програмата следваха игрите за доверие. Всеки човек от отбора трябваше да бъде изтеглен с въжета до върха на високо дърво от своите колеги. Разбира се, имаше подсигурена нужната екипировка и надзор от професионалист.

Игри за доверие
Последната част бяха игрите за комуникация. Участниците трябваше да придобият нови умения, за да направят сами липсващата част от машината.

Тиймбилдинг Телелинк
В заключение можем да кажем, че мисията беше успешна и машината проработи.