
Тази година тиймбилдинг програмата, която организирахме за Mtel беше под мотото “Изкуството да общуваш с клиентите” и имаше за цел да „оживеят новите принципи на компанията чрез средствата на изкуството”.
В Joy Station се събраха всичките 300 участника, за да се впуснат в едно шеметно приключение.
За нас беше предизвикателство и вдъхновение начина, по които да структурираме програмата и представим активностите.
Новите принципи „Екип”, „Лидерство”, „Динамика” и „Доверие” трябваше да бъдат преживяни от участниците чрез средствата на изкуството: кино, музика и танц, рисуване и по този начин да станат близки и обозрими за тях.

Принципи Мтел
В една от най-характерните активности “The Switch” всеки отбор представи своите нагласи за принципите и трябваше да ги надгради с тези на своите колеги.
Участниците преминаха през няколко тематично декорирани зони – превъплатиха се в известни актьори в програмата “Холивуд”, нарисуваха шедьоври в “Пикасо”, лудуваха с “Треска на предизвикателства” и се забавляваха с емоционална Вечерна програма!

Пикасо
След приключване на събитието, продъжаваме да работим активно с участниците за подържане на постигнатите резултати с програма “After Teambuilding” обратно на работа.

Холивуд