За всяка цел си има средство или как да изберем подходящия тиймбилдинг за своя екип

Съществуват доста митове за тиймбилдингите – че са прекалено скъпи, че са подходящи само за фирми с дългогодишна история или само за компании с много служители, и още, и още. Тъй като това са само митове, вместо да се занимаваме обширно с тях в този текст (ще го направим съвсем скоро в друг, обещаваме!), ще обърнем внимание на това как да изберете възможно най-подходящия тиймбилдинг за конкретния случай и нужди.

От първостепенна важност при избора на тиймбилдинг са профилът на екипа, който ще вземе участие, и целите, които трябва да бъдат постигнати. Информацията за това какви са хората – като темперамент, колко души ще бъдат, преминавали ли са през други програми, какво харесват, на каква преобладаваща възраст са, мъже или жени са – ни е нужна, за да съобразим избора на дейности при изготвянето на цялостната концепция.

Ефективни тиймбилдинги могат да бъдат направени и с 10, и със 100, и с 1000 души.

Когато групата е по-голяма, обикновено е нужно участниците да се разделят на екипи, но е желателно винаги да има и поне една обща задача. Така, освен за сплотяването вътре в екипа, се работи и за общата фирмена култура.

Комбинираме физически натоварвания с умствени предизвикателства, много често залагаме и креативни елементи, загадни, логически задачи, QR кодове

Комбинираме физически натоварвания с умствени предизвикателства

Aгенция EnterEvent има разработени авторски тиймбилдинг програми, фокусирани върху  факторите на екипната ефективност – лидерство, комуникация, мотивация, сътрудничество и други.

Към всяка от програмите много често се добавят и допълнителни елементи, ако част от дейностите вече са правени от екипа. Комбинираме физически натоварвания с умствени предизвикателства, много често залагаме и креативни елементи, загадни, логически задачи, QR кодове. Изготвя се конкретен сценарий, адаптиран за нуждите на клиента, спрямо който се избира и мястото за провеждане на тиймбилдинга.

Ако трябва да избирате честота за този тип събития, препоръчваме ги поне два пъти годишно.

Изграждането на екипа е процес – комплексно преживяване, обединено около основната цел, но провеждащо се на части.

Затова и много компании правят тиймбилдинги за своите служители през няколко месеца, в зависимост от това кой е елементът, който искат да бъде отработен.

В крайна сметка, изборът е на клиента. Това, което ние правим, е да дадем най-добрите предложения и след това да им вдъхнем живот по начин, който да остави незабравими положителни изживявания у всеки един участник.