fbpx

За всяка цел си има средство или как да изберем подходящия тиймбилдинг за своя екип

Home Блог За всяка цел си има средство или как да изберем подходящия тиймбилдинг за своя екип

За всяка цел си има средство или как да изберем подходящия тиймбилдинг за своя екип

Съществуват доста митове за тиймбилдингите – че са прекалено скъпи, че са подходящи само за фирми с дългогодишна история или само за компании с много служители, и още, и още. Тъй като това са само митове, вместо да се занимаваме обширно с тях в този текст (ще го направим съвсем скоро в друг, обещаваме!), ще обърнем внимание на това как да изберете възможно най-подходящия тиймбилдинг за конкретния случай и нужди.

От първостепенна важност при избора на тиймбилдинг са профилът на екипа, който ще вземе участие, и целите, които трябва да бъдат постигнати. Информацията за това какви са хората – като темперамент, колко души ще бъдат, преминавали ли са през други програми, какво харесват, на каква преобладаваща възраст са, мъже или жени са – ни е нужна, за да съобразим избора на дейности при изготвянето на цялостната концепция.

Ефективни тиймбилдинги могат да бъдат направени и с 10, и със 100, и с 1000 души.

Когато групата е по-голяма, обикновено е нужно участниците да се разделят на екипи, но е желателно винаги да има и поне една обща задача. Така, освен за сплотяването вътре в екипа, се работи и за общата фирмена култура.

Комбинираме физически натоварвания с умствени предизвикателства, много често залагаме и креативни елементи, загадни, логически задачи, QR кодове

Комбинираме физически натоварвания с умствени предизвикателства

Aгенция EnterEvent има разработени авторски тиймбилдинг програми, фокусирани върху  факторите на екипната ефективност – лидерство, комуникация, мотивация, сътрудничество и други.

Към всяка от програмите много често се добавят и допълнителни елементи, ако част от дейностите вече са правени от екипа. Комбинираме физически натоварвания с умствени предизвикателства, много често залагаме и креативни елементи, загадни, логически задачи, QR кодове. Изготвя се конкретен сценарий, адаптиран за нуждите на клиента, спрямо който се избира и мястото за провеждане на тиймбилдинга.

Ако трябва да избирате честота за този тип събития, препоръчваме ги поне два пъти годишно.

Изграждането на екипа е процес – комплексно преживяване, обединено около основната цел, но провеждащо се на части.

Затова и много компании правят тиймбилдинги за своите служители през няколко месеца, в зависимост от това кой е елементът, който искат да бъде отработен.

В крайна сметка, изборът е на клиента. Това, което ние правим, е да дадем най-добрите предложения и след това да им вдъхнем живот по начин, който да остави незабравими положителни изживявания у всеки един участник.

Leave YourComments

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.